Nieuwe modules reflex booking

Ontdek de nieuwe modules van Reflex Booking

Reflex Booking heeft niet stilgezeten en de afgelopen periode een aantal interessante nieuwe modules ontwikkeld voor verhuurders van vakantie- en bungalowparken en verhuurders van huizen, vakantievilla’s en appartementen. Wij hebben een vijftal kennisdocumenten opgesteld met meer informatie over de modules en de voordelen die iedere module u kan bieden.

Koppeling met Booking.com – meer boekingen, minder handelingen
Koppel uw reserveringssysteem direct met Booking.com! Met de koppeling van Reflex Booking werkt u prijzen en beschikbaarheid op slechts één plaats bij en ontvangt u boekingen vanuit de de hele wereld direct in uw eigen planbord.

Mijn Reservering omgeving extra service voor uw gasten
Biedt uw gasten een extra service via de Mijn omgeving. Mensen willen graag zelf de controle behouden. Gasten willen snel en veilig (deel)betalingen verrichten, informatie over een reservering opvragen en hun gegevens aanvullen. Het voornaamste doel van een Mijn Omgeving is het bieden van deze extra service.

Online training reserveringssysteem – meer kennis, meer voordeel
De reserveringssoftware kent jaarlijks diverse updates. Uiteraard doen wij ons best om alle gebruikers op de hoogte te houden van alle modules, mogelijkheden en werking van de software. Toch zien wij dat een extra training vaak heel goed kan helpen bij het correct en efficiënt werken met de software. Wij bieden online trainingen aan om u en uw personeel te informeren en het gebruik van de software te optimaliseren.

Channel Manager Module – meer boekingen, minder handelingen
Iedere verhuurder die samenwerkt, met meerdere boekingsportalen heeft baat bij het rechtstreeks koppelen. Een directe (twee-weg) koppeling tussen uw boekingssoftware en andere boekingssites biedt vele voordelen. Zo werkt u prijzen, beschikbaarheid en content op slechts één plaats bij en ontvangt u boekingen vanuit de hele wereld direct in uw eigen planbord.

Automatische e-mails versturen naar uw gasten – een warm welkom
Zo zorgt u automatisch voor een warm welkom voor de aankomst én een bedankje of verzoek tot beoordeling na het vertrek. Dit helpt u om uw gasten de juiste aandacht te geven tijdens de volledige klantreis.

Offerte Aanvragen

Social Media