Attentiewaarde

Met het versturen van een attente mail geeft je de gast het gevoel dat men ertoe doet voor jouw verhuurorganisatie.

En als je daarbij tevens verzoekt om jouw gasten een beoordeling te laten invullen van het verblijf dan zal dit aantonen dat je de mening van jouw gasten belangrijk vindt. Mogelijk kun je ook nadenken over een loyaliteitsactie en de gasten een korting bieden bij het boeken van zijn volgende verblijf. Dit werkt goed in combinatie met de instelbare kortingscode.

Automatische mails naar je gasten
Zorg automatisch voor een warm welkom voordat je gasten aankomen én een bedankje of verzoek tot beoordeling na het vertrek. Zo geef je jouw gasten de juiste aandacht tijdens de volledige klantreis.

Informeer gasten en biedt extra’s aan
Wil je jouw gasten extra aandacht geven voordat zij aankomen? Hiervoor zet je de module automatisch mailen in. Het is mogelijk om in de taal van je gast een bericht aan te maken en x-dagen voor aankomst te versturen. 

Welkom thuis
Geef je gasten ook de nodige aandacht wanneer zij weer thuis zijn. Met het versturen van een attente mail geeft je de gast het gevoel dat men ertoe doet voor jouw verhuurorganisatie.

En als je daarbij tevens verzoekt om jouw gasten een beoordeling te laten invullen van het verblijf dan zal dit aantonen dat je de mening van jouw gasten belangrijk vindt. 

Mogelijk kun je ook nadenken over een loyaliteitsactie en de gasten een korting bieden bij het boeken van zijn volgende verblijf. Dit werkt goed in combinatie met de instelbare kortingscode.

Zorg voor een warm welkom van je gasten!

De voordelen

Bekijk ook onze MyBooking module

De module 'MyBooking' scoort hoog in de klanttevredenheid!