Beheer met gemak al uw taken en werkzaamheden, plan ze efficiënt in en maak de planning voor de schoonmaakdienst.
Vaak wordt er nog gebruik gemaakt van werkbriefjes of worden storingen doorgebeld of gebruikt men WhatsApp. In de dagelijkse praktijk blijft men dan toch tegen beperkingen aanlopen waarna voor TickSys wordt gekozen.
TickSys zorgt ervoor dat taken, storingen, en wederkerende werkzaamheden goed worden geregistreerd zodat ze niet kunnen worden vergeten. TickSys is het Facility Management Systeem voor de recreatiebranche.
Hebben wij uw belangstelling gewekt. Neem voor meer informatie over TickSys of een vrijblijvende online demonstratie contact op met ons. TickSys is specifiek voor de recreatiebranche ontwikkeld,
Wat TickSys gebruikers zeggen
Hebben wij uw belangstelling gewekt. Neem voor meer informatie over TickSys of een vrijblijvende online demonstratie contact op met ons.
Enkele Kenmerken
– Gemakkelijk taken of werkzaamheden aanmaken die direct moeten worden opgelost of gepland worden voor de toekomst.
– taken aanmaken voor toekomstige preventieve controles van brandmelders, CV onderhoud en dergelijke.
– Door de koppeling met TIBOS en Reflex Booking kan er in TickSys in enkele seconde een planning worden gemaakt van de schoon te maken objecten.
– Medewerkers van de schoonmaakdienst beschikken over een eigen schoonmaak App.
– Tijdens de schoonmaak van een locatie is in het reserveringssysteem op de receptie bekend of deze vuil is, in behandeling of schoon is gemeld.
– Registratie van gemaakte uren en gebruikte materialen.
– Alle verrichte taken worden door TickSys bewaard.
– Memo functie voor belangrijkste aandachtspunten per afdeling of persoon.
– Per taak locatiefunctie van een locatie op basis van GPS coördinaten.
– Ook externe bedrijven kunnen zich aanmelden bij TickSys voor het afhandelen van taken.
– TickSys is te downloaden via de Play Store en App Store. Daarnaast is er ook een web-versie beschikbaar voor de receptie / technische dienst.